Het avontuur kan beginnen, de auto is binnen! - Reisverslag uit Karangahake, Nieuw Zeeland van Isisando - WaarBenJij.nu Het avontuur kan beginnen, de auto is binnen! - Reisverslag uit Karangahake, Nieuw Zeeland van Isisando - WaarBenJij.nu

Het avontuur kan beginnen, de auto is binnen!

Door: Iris

15 November 2016 | Nieuw Zeeland, Karangahake

Na dit avontuur konden we onze weg vervolgen naar Auckland, waar John ons heeft afgezet bij de autogarage waar wij onze huurauto konden ophalen. Een super leuk klein familiebedrijf met mega veel auto’s. Na een snelle afhandeling van alle formele zaken mochten we onze auto in ontvangst nemen. John hielp ons nog even met de spullen overpakken en daarna hebben wij afscheid van hem genomen, hij ging weer terug naar zijn oom in de Cormandel. Na een bezoek aan The Warehouse en de supermarkt konden we op weg naar onze eerste camping met ons tweetjes. Ook hier kwamen we weer laat aan het nadat we onze auto hadden geparkeerd en de tent op de achterkant hadden gemaakt (een soort hoes die je over de achterklep kunt hangen waardoor je net een metertje meer hebt) besloten we nog even gebruik te maken van het gaspitje om eindelijk weer eens een warme maaltijd te eten na al die koude spaghetti van de afgelopen paar dagen. Het was zo’n luxe om in een stabiele en warme auto te slapen vergeleken met ons winderige tentje. En omdat we nu ons gaspitje weer hadden konden we ons standaard ontbijtje maken, pannenkoeken!!

• 16 November 2016 - 22:13

Miranda:

Ik zie mijn naam op de kaart staan ;)
    Jullie genieten enorm zie en lees ik!
    Top!
    Groetjes van ons drietjes,